کد خبر: ۹۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 22 September 2015
رئیس تبلیغات اسلامی استان البرز بر تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: تکریم خانواده شهدا باید به صورت ویژه‌تر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی پیش از ظهر امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد از خودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های افرادی بودیم که با وجود سن کم اما شجاعت و مردانگی در آنها موج می‌زد و هیچ ترسی از حضور در جبهه را نداشتند.

وی ادامه داد: این افراد همان حسین فهمیده‌ها و شهدای دانش‌آموزی هستند که امروز تنها نامی از آنها باقی‌مانده است.

این مسئول با بیان اینکه والدین نوجوانان و جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به فرزندان خود درس ایثار و ازخودگذشتگی را می‌دادند، افزود: والدین شهدا با تشویق فرزندان خود برای دفاع از این سرزمین آنها را آماده رفتن به جبهه‌ها می‌کردند.

وی مادران و پدران شهدا را از افتخارات کشور و باعث سربلندی این سرزمین خواند و گفت: در این راستا تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه‌ای است که باید به درستی در بین مردم و مسئولان نهادینه شود.

این مسئول افزود: سرکشی به خانواده شهدا امروز در دستور کار بسیاری از مسئولان است اما باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

وی با اعلام اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌های بسیار بزرگی را برای ما به ارمغان آورده است بیان داشت: نوجوانان و جوانان امروز باید با فرهنگ دفاع و ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا و مأنوس شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار