رئیس کل دادگستری استان مازندران در بخش دیگری ازسخنان خود حل مشکلات مردم را اولویت اصلی دستگاه قضایی استان برشمرد و تصریح کرد: پرونده‌های مهم که دارای شاکیان زیادی است و یا پرونده واحد‌های تولیدی باید در اولویت رسیدگی قرارگیرد .
کد خبر: ۹۹۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 06 September 2021

میزان - رئیس کل دادگستری استان مازندران در دومین نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان با روسا ودادستان‌های سراسر مازندران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد بر بررسی سریع به پرونده‌های مهم دارای شاکیان زیاد و پرونده واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: موضوع کارشناسان یکی از مسائل بسیار مهمی است که در صورت عدم نظارت، نگرانی‌ها و نارضایتی‌هایی را به همراه دارد و رفع آن مستلزم تقویت فوری سیستم نظارت بر کار ناظران و کارشناسان و اتخاذ تدابیر لازم است و بی‌توجهی به آن می‌تواند حقوق بیت‌المال و سایر افراد حقیقی و حقوقی را تضییع نماید.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در بخش دیگری ازسخنان خود حل مشکلات مردم را اولویت اصلی دستگاه قضایی استان برشمرد و تصریح کرد: پرونده‌های مهم که دارای شاکیان زیادی است و یا پرونده واحد‌های تولیدی باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد تا مشکلات مردم سریع‌تر برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار