مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: ۴۴ طرح در حوزه تعاون و کار به مناسبت هفته تعاون در استان خوزستان بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 06 September 2021

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: ۴۴ طرح در حوزه تعاون و کار به مناسبت هفته تعاون در استان خوزستان بهره برداری می‌شود.

ارسلان غمگین در حاشیه بهره برداری از سه طرح تعاون در شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران بدون اشاره به اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها افزود: یکی از طرح‌های بزرگ حوزه تعاون استان خوزستان روز سه شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری، وزیر کار و استاندار در آبادان افتتاح خواهد شد.

غمگین گفت: خوزستان ۲۰ تعاونی برتر در جشنواره تعاونی‌های برتر دارد که ۱۵ تعاونی، برتر استانی و پنج تعاونی، برتر ملی هستند.

وی با بیان اینکه سه طرح خوزستان برتر ملی و ۲ طرح شایسته ملی است، افزود: استان خوزستان رکورددار طرح‌های برتر در سطح کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری شمال خوزستان در شهرستان دزفول اظهارداشت: مرکز نوآوری و توسعه تعاون به عنوان یک هلدینگ موجب رسیدگی بهتر به مشکلات می‌شود و در زمینه صنعت، خدمات و کشاورزی اقدامات موثری از طریق شرکت‌های دانش بنیان انجام خواهد داد.

سه طرح تعاون از جمله مرکز نوآوری و توسعه تعاون دزفول، سهام کارت و سهم کارت مسکن امروز یکشنبه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، فرماندار دزفول و جمعی از مسوولان محلی و استانی در دزفول بهره برداری شدند.

برچسب ها: ارسلان غمگین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار