سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: تیم ما در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باید از فرصت بازی در خانه برابر سپاهان اصفهان استفاده مفیدی داشته و سه امتیاز را کسب کند.
کد خبر: ۹۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 22 September 2015
به گزارش تابناک قم، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: کسب سه امتیاز از مصاف خانگی با سپاهان اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به انجام این بازی در ورزشگاه یادگار امام قم‏، باید تمام توان خود را برای کسب سه امتیاز به کار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه صبایی‌ها در شرایط کنونی باید همدل و هماهنگ باشند، تصریح کرد:‌ بازی با سپاهان حساسیت‌های بالایی دارد و به دلیل اینکه در مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی می‌کنیم هم باید تیم ما کاملا خود را آماده این دیدار کند و هم اینکه به حمایت هواداران مقابل سپاهان نیاز داریم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: در شرایط کنونی به وحدت و همدلی نیاز داریم تا بار دیگر صبا در جاده موفقیت قرار بگیرد، صبا ظرفیت بالایی دارد و یقینا گذر زمان مشکلات را حل کرده و صبا را در لیگ برتر به یکی از مدعیان تبدیل خواهد کرد.

وی در ادامه به مسابقه حذفی صبا که پیش از رویارویی با سپاهان برگزار شد اشاره کرد و افزود: تیم ما در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور، شایسته غلبه بر تراکتورسازی تبریز و صعود به مرحله بعد بود اما با بدشانسی مواجه شد.

کشوری‌فرد ادامه داد: برد و باخت جزئی از فوتبال است و ما باید آن را بپذیریم، بعد از پایان بازی با تراکتورسازی باید تمام اتفاقات این بازی را به فراموشی بسپاریم و با رفع نقاط ضعف آماده میادین آتی شویم، صبا اکنون بازی‌های بسیار مهمی در لیگ برتر‌ پیش‌رو دارد و باید با تمام قوت در لیگ به مصاف حریفان برود.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ابراز کرد: ما هم کادر فنی خوب و با دانشی داریم و هم اینکه از بازیکنان توانمندی برخوردار هستیم اما هنوز هم نیاز به زمان داریم تا صبای واقعی را ببینیم‏، تردید ندارم که به زودی صبا قدرت واقعی خود را نشان داده و به یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: خاصیت بازی حذفی این است که یک تیم حذف شده و تیم دیگر به مرحله بعد برود، ما در بازی جام حذفی نتوانستیم از فرصت گلزنی خود به خوبی استفاده کنیم اما تیم حریف این کار را بهتر از ما انجام داد و حالا باید از این بازی درس بگیریم و به فکر مسابقات آینده باشیم.

کشوری‌فرد تصریح کرد: از نزدیک شاهد تلاش‌های حامی مالی و مدیریت باشگاه در تامین نیازهای تیم و همچنین اهتمام و جدیت کادر فنی برای آماده‌سازی صبا هستم، یقین دارم که صبا روزهای بسیار خوبی در پیش دارد و در شرایط کنونی باید صبور باشیم و این مقطع را با تدبیر،‌ همدلی و وحدت سپری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما روز پنجشنبه هفته جاری با تیم سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مسابقه حساسی در پیش داریم، بنابراین باید تمام حواسمان به این مسابقه باشد تا از فرصت بازی در خانه بهترین استفاده را کرده و به سه امتیازی بازی دست پیدا کنیم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان کرد: از هواداران تیم که در بازی با تراکتورسازی حضور پررنگی در ورزشگاه یادگار امام داشتند و تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم و از آنها خواستار حضور پر شورشان در بازی‌های آتی به خصوص مسابقه روز پنجشنبه این هفته مقابل تیم سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در حمایت و دلگرمی تیم صبای قم هستم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار