مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: به صورت میانگین بین ۴۵ تا ۵۰ نفر بیمار در بیمارستان امام صادق(ع) با تشخیص کووید بستری می شوند.
کد خبر: ۹۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 25 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی افزود: در روزهای گذشته آمار بیماران بستری در این شهرستان و تنها بیمارستان این شهر نوسانات زیادی دارد.
وی یادآورشد: حدود ۸ الی ۱۰ نفر بیمار ترخیص و از طرفی ۸ الی ۱۰ بیمار جدید مجدداً پذیرش می شوند.
وی با اشاره به اینکه در پیک پنجم نیاز بیماران به خدمات ویژه افزایش یافته، گفت: متاسفانه بخش ویژه بیمارستان امام صادق(ع) در تکمیل وضعیت قرار دارد.
وی تاکید کرد: متاسفانه در دو روز گذشته دو نفر از همشهریان جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
دکتر فردوسی ادامه داد: روزانه ما بین ۸ الی ۱۰ نفر بیمار نیز از طریق آزمایشات تشخیصی مثبت شناسایی می شوند که نیاز است بیماران قرنطینه در منزل، اصل قرنطینه را که همان ماندن در منزل و عدم حضور در اجتماع و رعایت نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک و شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله اجتماعی در منزل بوده، را رعایت کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم روز به روز بر سرعت واکسیناسیون بیفزاییم، اما متاسفانه سهمیه واکسیناسیون بسیار محدود است و در کنار گروه‌های سنی، گروه‌های نشانداری که از طریق ابلاغیه کشوری مشخص شده اند نمی‌توانند واکسن دوز اول خود را دریافت کنند و این می طلبد که سهمیه واکسیناسیون افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار