رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت : باتوجه به موج جدید کرونا ظرفیت بخش بستری بیمارستان دهلران تکمیل ودر حال حاضر 60نفر در بیمارستان شهدا بستری هستند .
کد خبر: ۹۸۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 19 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ اردشیر احمدی در دیدار با اعضای شورای شهر دهلران و سرپرست شهرداری دهلران اظهار داشت: بخش ویژه بیماران کرونایی در این شهرستان با ظرفیت ۵۰ تخت تکمیل شده کمبود تخت سبب شده ۸ نفر دیگر در بخش اورژانس بستری شوند.

وی گفت: از این تعداد بستری ۶ نفر در آی سی یو ایزوله ۲ نفر به مرکز استان اعزام شدند.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: باتوجه به افزایش مراجعه و تعداد مبتلایان به کرونا در تلاش هستیم ظرفیت جدید برای بستری در بیمارستان اضافه کنیم.

احمدی افزود: بیماران که از وضعیت جسمانی بهتری برخوردار هستند در هنگام مراجعه به بیمارستان اصرار به بستری در بیمارستان نداشته باشند و فقط در صورت تشخیص پزشک معالج بستری خواهند شد.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد: افزایش مراجعه و تعداد پذیرش بیماران کرونایی علاوه بر تکمیل تخت‌های بیمارستانی باعث خستگی نیروهای درمانی شده است که از همشهریان عزیز درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را بطور جدی رعایت کنند.

احمدی افزود: با توجه به حجم و گستردگی غیرقابل توصیف مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و ناکافی بودن امکانات و نیروی انسانی در این شرایط سخت تنها با رعایت دقیق موازین بهداشتی می‌توان بر این بیماری فایق آمد.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران تصریح کرد: بهترین کمک و یاری مردم به فرزندان و خدمتگزاران دلسوز خود در این بیمارستان برای قطع زنجیره ویروس کرونا، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

احمدی گفت: همه زیر ساخت‌های لازم برای راه اندازی سی تی اسکن دهلران فراهم شده و تا پایان هفته آینده راه اندازی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار