کد خبر: ۹۸۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 18 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان اظهار داشت:از  ابتدای شیوع کرونا همواره بر سختگیری در اجرای پروتکل‌ها تاکید داشته ام.
وی افزود: معتقد بوده و هستم که شرایط مازندران با سایر نقاط کشور متفاوت است و با نسخه واحد نمی توان با شیوع کرونا در این استان مقابله کرد.
 
استاندار مازندران تصریح کرد: مازندران درتمامی تعطیلات به مقصد سفر پایتخت نشینان و استانهای همجوار مبدل شده و رشد پدیده ای به نام خانه دوم و خوش نشینی را نیز به این سفرها باید افزود.
 
حسین زادگان بیان کرد: هیچ استانی درکشور با این حجم تردد درطول سال مواجه نیست و همین امر موجب شده تا هم استانی‌ها همواره انتظار مانع شدن از سفرها را مطالبه کنند.
 
وی تاکید کرد: دراجرای طرح ممنوعیت تردد از اعضای ستاد به ویژه نیروی انتظامی استان خواسته ام که با شدت و قاطعیت مانع از سفرهای غیرضروری و حضور مسافران غیر بومی شوند. کادردرمان استان و اعضای ستاد کرونا هیچ گاه در انجام وظیفه و سلامت مردم کوتاهی نکرده اند و درتمامی ماه های شیوع کرونا،پای کار بوده اند.
 
حسین زادگان افزود:متاسفانه کرونا و جان مردم بهانه ای برای برخی شیطنت‌ها در. این حاشیه های بی پایه و اساس را به جان خریده ایم و دراجرای طرح ممنوعیت تردد و تعطیلی اصناف کوتاهی نخواهیم کرد.
 
وی با اشاره به نظارت بر فضای شهرها و روستاهای استان گفت:
 همکاری اصناف در تعطیلی اماکن عمومی با وجود شرایط دشوار اقتصادی ارزشمند و ستودنی است و بیانگر اهمیتی است که بازاریان ما برای سلامت و جان مردم قایل هستند.
 
استاندارمازندران به نقش رسانه ها دراگاهی بخشی و شناخت بهتر مردم اشاره کرد و گفت: از رسانه‌های استان می خواهم در اجرای طرح ممنوعیت با مجریان همکاری داشته و با انعکاس انچه درحال انجام است به مردم ارامش خاطر دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار