رییس پلیس راه خوزستان از اعمال شدید محدودیت تردد در ورودی و خروجی‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 15 August 2021

سرهنگ رضا دولتشاهی با اعلام جزییات اعمال محدودیت‌ تردد ۲ هفته‌ای بیان کرد: از امروز به مدت ۲ هفته همه کارکنان پلیس راه به حالت آماده باش در آمده و در مبادی ورودی و خروجی خوزستان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ منع تردد تنها در جاده‌های ورودی و خروجی خوزستان اعمال می‌شود افزود: این محدودیت‌ها در چهار ورودی و خروجی اندیمشک، ایذه، بهبهان و هندیجان به صورت صددرصدی توسط ماموران مستقر در محل اعمال می‌شود.

رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: هیچ مجوز ترددی در این ایام قابل قبول نیست و بررسی لازم برای تردد افراد شاغل در خارج خوزستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مجوزهایی که از قبل صادر شده لغو و تنها موارد اورژانسی و پزشکی که از پلیس راه و فرمانداری‌ها مجوز دریافت کردند، اجازه تردد دارند.

دولتشاهی با بیان اینکه همه دوربین‌های نصب شده در ورودی و خروجی‌های خوزستان فعال هستند گفت: در صورت تردد غیرمجاز به شهرهای قرمز استان، جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال شده، و ورود و خروج به شهرهای نارنجی نیز با جریمه پنج میلیون ریالی همراه است.

وی گفت: از مردم خواهش می‌کنیم ضمن پرهیز از سفر غیرضروری با همکاران ما در جاده‌های ورودی و خروجی خوزستان همکاری کنند در غیر این صورت با جریمه روبه رو می‌شوند.

محدودیت‌ تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا روز جمعه پنج شهریور اعمال می‌شود.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار