رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: کار واکسیناسیون افراد شاغل در راه‌آهن اهواز از روز شنبه توسط ماموران بهداشتی این مرکز آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 14 August 2021

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: کار واکسیناسیون افراد شاغل در راه‌آهن اهواز از روز شنبه توسط ماموران بهداشتی این مرکز آغاز شد.

دکتر مهران احمدی بلوطکی بیان کرد: در مجموعه راه آهن اهواز ٩٠٠ نفر شاغل هستند که واکسیناسیون آنها به مدت سه روز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون گروه سنی بالای ٣٨ سال می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند افزود: مجموعه راه‌آهن اهواز از گروه‌های در معرض خطر هستند که طبق دستورالعمل وزارت بهداشت باید واکسن کرونا دریافت کنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به روند افزایشی مراجعه به مراکز بهداشتی گفت: اکنون روزانه به طور متوسط حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب ۱۶ ساعته مراجعه می‌کنند که رقم بالایی است.

وی با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در غرب اهواز حدود ۵۰ درصد است که بسیار پایین بوده و حد مطلوب ما ۹۵ درصد است.

احمدی بلوطکی گفت: گروه‌های بهداشتی ما هنگام برگزاری آیین‌های عزاداری محرم حضور دارند و نکات بهداشتی لازم را تذکر می‌دهند اگرچه لازم است که عزاداران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: بیشترین موارد ابتلا در اهواز از نشست‌های خانگی و تردد درون و برون شهری است که باید مدنظر مردم باشد. برای مقابله با کرونا لازم است که در کنار واکسیناسیون، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار