مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد: برنامه های اجرایی این شرکت در ۵۰ روز باقی مانده از تابستان امسال مشخص و در صورت تامین به موقع منابع مالی، رخدادهای قابل توجهی در شبکه راه آهن ریلی پایتخت شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۸۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 02 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، «علی امام» افزود: با وجود آنکه هنوز کل پول حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ توسط بانک رفاه آزاد نشده و از طرفی منتظر دریافت وجوه اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ هستیم اما برنامه های اجرایی شرکت مترو با همت دست اندرکاران امر در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای باقی مانده از تابستان سال جاری، شاهد به ثمر نشستن برخی از تلاش های صورت گرفته باشیم.

وی با اشاره به افتتاحیه های ۵۰ روز پیش رو گفت: در صورت تزریق فوری منابع مالی مورد نیاز، ابتدا ورودی های جدید ایستگاه های برج میلاد و مهدیه را به بهره برداری خواهیم رساند و در ادامه، در شهریورماه افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و احتمالا ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ را شاهد خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط ۴ از ایستگاه شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراههای شهیدان باقری و سلیمانی در حال آماده سازی است و غیر از این، می توانیم فاز نخست پروژه احداث پایانه ۴۴ هکتاری دولت آباد را نیز که مربوط به خط ۶ می شود آغاز کنیم.

به گفته وی، این در حالی است که عملیات اجرایی پروژه احداث خط ۱۰ مترو و همچنین توسعه جنوبی خط ۶ هم در حال انجام و پیگیری است.

بیش از ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران واکسینه شدند

همچنین رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از واکسیناسیون شدن ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت خبر داد.

«عباس نظری» با اشاره به اینکه از روز سه شنبه ۵ مرداد ماه با آغاز رسمی واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه سه هزارو ۲۰۰ نفر واکسینه شدند.

وی درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی همزمان با کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز گفت: طی سه روز نزدیک به ۳۰۰ نفر از رانندگان تاکسی نیز در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت واکسینه شده اند.

نظری با بیان اینکه کارکنان مدیریت سلامت، ایمنی و طب کار این شرکت نیز آموزش های لازم برای تزریق واکسن را دیده اند و در کنارکارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشغول به واکسیناسیون هستند، افزود: روند کار سرعت بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر روزانه برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراخوان زده می شود تا برای زدن واکسن مراجعه کنند.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا ۲ هفته دیگر تمامی ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل رسمی و پیمانی واکسینه می شوند و بعد از اتمام کار واکسیناسیون طبق زمانبندی اعلام شده وارد فاز دوم واکسیناسیون خواهیم شد.

نظری خاطرنشان کرد: قطعا ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه با توجه به پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همانند قبل انجام می‌شود و با توجه به افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا در پیک پنجم، ضدعفونی برای ما بسیار حائز اهمیت است و ادامه خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار