دوومیدانی‌کاران استان قم در رقابت رکوردگیری این رشته به منظور سنجش آمادگی خود برای حضور موفق در پیکارهای جهانی 2021 به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۸۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 26 July 2021

به گزارش تابناک قم، دو نماینده استان قم در رقابت رکوردگیری پیکارهای جهانی 2021 یک زن و شوهر دوومیدانی‌کار به نام‌های علی قاسم‌بابایی و محدثه ابراهیم‌پور هستند، دو تن از بهترین‌های حال حاضر تیم ملی جوانان ایران که از نظر فنی و جسمانی در اوج آمادگی قرار دارند.

با توجه به اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن تعدادی از رقابت‌های داخلی و بنا بر تصمیم کمیته مسابقات و داوران فدراسیون دوومیدانی در صورت مساعد بودن شرایط و کسب مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، رقابت رکوردگیری برگزار خواهد شد.

با توجه به در پیش بودن پایان مهلت قانونی کسب حد نصاب لازم به منظور حضور در رقابت‌های دوومیدانی 2021 قهرمانی جوانان جهان در کشور کنیا، رقابت رکوردگیری به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود و علی قاسم‌بابایی در رشته 200 متر پسران و محدثه ابراهیم‌پور در رشته 400 متر با مانع دختران به میدان خواهد رفت.

طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی در بخش دختران و در رشته 200 متر نگین عدالت از تهران به همراه ساناز امیری‌پور از یزد، در 400 با مانع محدثه ابراهیم‌پور از قم، در پرتاب چکش زهرا عرب‌رستمی از تهران، در پرش سه‌گام سارینا ساعدی از تهران و در رشته 1500 متر حدیثه رئوف از خراسان‌رضوی به میدان می‌روند.

همچنین در قسمت پسران و در رشته 200 متر امیررضا معین‌پور از لرستان، علی قاسم‌بابایی از قم، محمدهادی صالح‌نیا از کرمان به همراه آرش سیاری از لرستان، در ۱۱۰متر با مانع مرتضی عباس‌پور از خراسان‌رضوی، ماده 800 متر امیرفرزام صفری از کرمانشاه و امیرحسین پاپی از لرستان، پرتاب نیزه مهدی عنایتی از ایلام و در رشته پرتاب چکش محمد سیستانی از گلستان به همراه سهند نوری از آذربایجان‌غربی به میدان خواهند رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار