امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:بیش از ۵۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند و لازم است که با افرادی که برای درمان، به این سازمان مراجعه می کنند، با آغوش باز و روی گشاده برخورد شود که به طور قطع به عنوان یک عبادت ذخیره آخرت می شود.
کد خبر: ۹۷۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 14 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار در دیدار با سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان و علیرضا رمضانی مدیر تامین درمان اجتماعی استان ایلام به به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، اظهار کرد: توفیق خدمتگزاری به مردم نعمتی است که خداوند به شما ارزانی داشته  است و باید قدر این نعمت را دانست.

  با بیان اینکه کارکردن کردن در فرهنگ اسلام از بهترین عبات ها است. اظهار کرد: کسی برای تامین  خانواده تلاش کند مانند کسی است که برای جهاد با دشمنان دین تلاش می کند و  رفع گرفتاری اقشار مختلف مردم با نظام دموکراسی که در سطح ادارات وجود دارد از اجر و پاداشی اخروی برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن ۳۰ خدمت از خدمات پر مراجعه تامین اجتماعی کار ارزشمندی است که باید در کل استان فراگیر شود، یادآور شد: هر چند در برخی از جاها گیرهایی وجود دار و هنوز آمادگی کاملی برای ارائه خدمات الکترونیکی ایجاد نشده است، اما چشم انداز، چشم انداز مفید و روشنی است که باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: الکترونیکی شدن خدمات هم برای کاهش هزینه های خود سازمان مفید بوده و  به نفع سازمان تامین اجتماعی است و هم به نفع مراجعه کنندگان است که هزینه و زمان کمتری برای درمان صرف کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند و لازم است که با افرادی که برای درمان، به این سازمان مراجعه می کنند، با آغوش باز و روی گشاده برخورد شود که به طور قطع به عنوان یک عبادت ذخیره  آخرت می شود.

وی با اشاره به جامعه سالمندان و بازنشستگانی که تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند، افزود: خیلی از افراد و مراجعه کنندگان به این سازمان، دارای سن یالا هستند و در تنگنای معیشتی قرار دارند و با رشد تورمی که داریم فاصله درآمدی زیادی با نیازهای خود دارند که لازم است در هنگام مراجعه این عزیزان، با محبت و عاطفه با آنان برخورد شود.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری حرف و سخنان مراجعه کنندگان و ارباب رجوع را باید گوش کرد، ابراز کرد: برخی از نوع برخوردها در سیستم اداری گله مند هستند و این یک وظیفه ذاتی  است که کارمندان با روی خوش با مراجعان برخورد کنند و در این صورت، پاداش معنوی و ذخیره ای برای آخرت آن ها به وجود خواهد آمد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه مردم استان ایلام  در طول دفاع مقدس، آوارگی ها و  دفاع از کشور برای استان و کشور عزت آفریدند و سختی های را تحمل کردند،  گفت: مردم ایلام شایسته خدمت هستند و طبیعتا لازم است که نگاه ویژه ای به مراجعه کنندگان شود و حرمت سالمندان نگاه داشته شود.

وی بیان کرد: امید است وضعیت به گونه ای شود که مشکلات سالمندان و بازنشستگان برطرف شود، البته این شدنی است، این وعده الهی است که پس از هر سختی، آسانی وجود خواهد داشت، به طور قطع با الطاف الهی مشکلات برطرف و رفاه و آسایش برای مردم ایران اسلامی حاصل خواهد شد.

امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: در راستای تامین زمین و زیرساخت های لازم برای ایجاد مرکز درمانی در شهرستان چرداول با همکاری بنیاد علوی می شود زمینه را برای ایجاد مرکز درمانی فراهم کرد و به طور قطع این بنیاد در کارهای عامل المنفعه همکاری خواهد داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار