مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت : مکاتبات و رایزنی های لازم برای ارتقا درمانگاه تامین اجتماعی به درمانگاه تخصصی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۷۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 13 July 2021

اقدامات لازم برای ارتقا درمانگاه تخصصی دهلران صورت گرفته است

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا رمضانی در دیدار با فرماندار شهرستان دهلران اظهار داشت  : ارائه خدمات درمانی از جمله حمایت هایی است که به لحاظ ارتباط با سلامت بیمه شدگان و خانواده آنان از اهمیت بسیاری برای بیمه شدگان و هم برای سازمان تأمین اجتماعی برخوردار است.

وی اظهار داشت : خوشبختانه در استان ایلام تلاش شده که در بحث درمان جامعه هدف اقدمات و پیگیری های خوبی صورت بگیرد و مجموعه همکاران ما در تلاش هستند به نحو مطلوبی به بیمه شدگان خدمات ارائه بدهند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد : کمبودهایی در مراکز درمانی وجود دارد که تلاش شده با رایزنی با مرکز مشکلات و کمبود ها مرتفع شوند.

وی گفت : برای بالا بردن سطح خدمات آزمایشگاهی درمانگاه دهلران یک دستگاه پیش رفته به ارزش 800میلیون تومان تحویل مرکز شده است.

رمضانی گفت : تعداد 254 قلم داروی در داروخانه شهرستان دهلران و بر اساس نیازهای اکثریت جامعه و برحسب دستور پزشک تجویز وبین مراجعه کنندگان توزیع می شود.

وی اظهار داشت : در بحث خدمات دندان پزشکی همه امکانات مورد نیاز در درمانگاه فراهم شده ولی به خاطر نبود پزشک فعلا خدمات به مراجعه کنندگان ارائه نمی شود و ما این آمادگی را داریم که پزشک اعلام همکاری کند زمینه جذب آن را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم خواهیم کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار