مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از حضور مبلغان اعزامی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری سال 94 در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ 03 March 2015

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از حضور مبلغان اعزامی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری سال 94 در استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛  حجت‌الاسلام رضا حاجی زین ‌العابدینی  گفت : طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز سال 94 در بقاع متبرکه و استان همدان به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای چشم‌انداز قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف به اجرا درخواهد آمد، افزود: در استان همدان بقاع متبرکه در ایام نوروز میزبان مردم فهیم استان و نیز مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: در اجرای این طرح مبلغان بومی و 13 مبلغ اعزامی از استان قم با حضور در بقاع متبرکه و خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در اجرای طرح آرمش بهاری همیار و همکار اوقاف هستند.

وی افزود: امسال هم مطابق سال گذشته ایام اجرای طرح آرامش بهاری با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) همزمان شده و به همین علت طرح سوگواره یاس نبوی(س) نیز در این ایام در بقاع متبرکه استان به اجرا در خواهد آمد.

حاجی ‌زین ‌العابدینی تأکید کرد: باید در اجرای برنامه‌های نوروزی، ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرّم اسلام(ص) نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: البته عاشقان اهل بیت(ع)، به تمام معنا ارادت و علاقه خود را به خاندان مطهر اهل بیت عصمت و طهارت به اثبات رسانده‌اند و به طور حتم مراسم سوگواری ایشان امسال نیز باشکوه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار