رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری 2 سارق در حركت غرب کشور كه با نقشه دستبرد به خانه های مسکونی وارد شهر مشهد شده بودند خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 11 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ "جواد شفیع زاده" با بیان این مطلب گفت: در ادامه پي گيري پرونده هاي سرقت خانه های مسکونی در محدوده مناطق قاسم آباد و بولواردانشجو با شگردی خاص کارآگاهان عمليات ويژه پليس آگاهي خراسان رضوي  وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی های علمی پرونده ، رد پايي از يك خودروي ام وي ام سفيد رنگ با پلاك مخدوش  که در مشهد مورد استفاده متهمان بوده را در یکی از استان های غربی کشور پیدا کردند.
سرهنگ شفیع زاده افزود: کارآگاهان با اقدام های گسترده اطلاعاتی و بهره گيري از سامانه هاي کنترلی انتظامی دريافتند سارقان با خودروي مورد نظر در چهاردهم تيرماه1400 خوزستان را به سمت مشهد دوباره ترك کرده اند.
وي گفت:كارآگاهان عمليات ويژه پليس آگاهي و اداره جنایی پلیس آگاهی با همکاری عوامل پلیس راه توانستند خودروي مورد نظر راسایه به سایه رصد و درعملیاتی غافلگیرانه خودروی مذکور را در ورودی شهر مشهد شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار از صحنه  داشتند که پلیس با رعايت قانون بكارگيري سلاح و شليك تير هوايي  و سپس هدف قرار دادن  لاستيك عقب خودرو، 2 سارق را دستگير و از بازرسي داخل خودرو تعدادي ديلم ، مقداري زيورآلات و حدود 25 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كشف کنند.
سرهنگ شفيع زاده گفت:  کارآگاهان در بررسی های اولیه دريافتند متهمان  تحت تعقيب قضايي بوده اند و این 2 متهم در نهايت با مشاهده ادله و مستندات  پرونده به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت هاي خود در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در پايان خاطر نشان کرد: با اعترافات متهمان ،‌تاكنون 7مالباخته شناسايي واقدامات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار