معاون فرهنگی آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام:
معاون فرهنگی آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام ضمن اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب گفت: مرحله‌ی دوم جشنواره حرف آورد با رویکرد حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 11 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام منوچهر رئیسی اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی به مناسبت هفته گرامی داشت حجاب و عفاف، برنامه‌های ویژه این هفته در جلسه نهضت پیشرفت بانوان و جمعیت بانوان فرهیخته  با حضور اعضای ستاد، اعلام شد.

وی بیان داشت: در این جلسه اجرای برنامه‌های درون سازمانی ویژه ادارات تابعه و برنامه‌های برون سازمانی ویژه اقشار مختلف مردم مدنظر قرار گرفت.

معاون فرهنگی آموزشی وپژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: در این هفته برگزاری مرحله‌ی دوم جشنواره حرف آورد با رویکرد حجاب و عفاف، دعوت و اطلاع‌رسانی از بانوان جهت حضور در جشنواره، هماهنگی مبلغات، هیات مذهبی، هیات اندیشه ورز قرآنی سایر گروه‌های هدف جهت حضورفعال در برنامه‌های هفته حجاب و عفاف مدنظر است.

وی یادآور شد: همچنین  برگزاری نشست با تولید کنندگان مد و لباس، تولید کنندگان محصولات رسانه، مستند سازی آسیب‌های حجاب و عفاف، برگزاری تریبون آزاد، دعوت از سخنرانان ملی جهت حضور در برنامه‌های و برگزاری جلسات ( سخنرانی ، پرسش و پاسخ و کارگاه‌های آموزشی ) اولویت برنام‌ های این هفته هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ادامه داد: برگزاری نشست دینی ویژه بانوان در هیات‌های مسجد محور به صورت گسترده و با دعوت و اطلاع‌رسانی خانه به خانه صورت گیرد، تهیه و توزیع بروشور ویژه حجاب و عفاف جهت تغذیه فکری اقشار مختلف مردم در حاشیه برنامه‌ها و به خصوص در مناطق حاشیه نشین با هماهنگی دستگاه‌های همکار در برنامه، تهیه و نصب بنر ویزه حجاب و عفاف در راستای فضاسازی تبلیغی و اطلاع‌رسانی در میادین و پاتوق‌های فرهنگی تفریحی مردم و تجلیل از فعالین حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های این هفته است.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: پاسخگویی به سوالات و شبهات در مورد حجاب و عفاف و تبادل نظر در این مورد در فضای مجازی و سایت‌های وابسته به سازمان، افزایش اطلاع‌رسانی واحد پاسخگویی به سوالات دینی( تلفنی و حضوری)، هماهنگی و اعزام مبلغین و مبلغات به همایش‌ها و برنامه‌های مرتبط با حوزه حجاب و عفاف ادارات، ارگان‌ها و نهادها، ارسال پیامک به مبلغین و مبلغات پیرامون سخنرانی در مورد حجاب و عفاف در منابر و مساجد (علی‌الخصوص توسط روحانیون معظم و ائمه جماعت) ، همکاری و تعامل در برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف و برگزاری نشست اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی نیز در این هفته برگزار می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار