رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل:در پی بارش باران اهالی روستای کرسی بخش بلده نور دچار آسیب‌دیدگی سیلاب شده و بیش از 20 خانوار این روستا بی‌خانمان شدند.
کد خبر: ۹۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 20 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  جمشید نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار در آمل، با اشاره به بارندگی شدید اخیر و ایجاد سیلاب در برخی مناطق و بخش‌های مختلف این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به این امر نیروهای امدادی از ساعات اولیه بارندگی سیل‌آسا در آمادگی کامل به سر بردند و به امدادرسانی مناطق مختلف پرداخته شد.
وی افزود: در ادامه این بارندگی، اهالی روستای کرسی بخش بلده نور دچار آسیب‌دیدگی سیلاب شده و بیش از 20 خانوار این روستا بی‌خانمان شدند.
نیکزاد با بیان اینکه نیروهای امدادگر هلال‌احمر آمل پس از اطلاع‌رسانی از وضعیت این روستا بامداد شنبه در منطقه حاضر شدند، ادامه داد: این نیروها در قالب دو تیم با 15 نجاتگر به همراه سه دستگاه خودروی کمک‌دار به یاری این تعداد خانوار رفتند.
وی با اشاره به اینکه در این بارندگی بیش از 12 هکنار از اراضی کشاورزی این روستا از بین رفته است، تصریح کرد: 10 راس گوسفند و چند راس گاو در این سیلاب ناپدید شدند.
مدیر جمعیت هلال احمر آمل با اعلام اینکه خانوارهای آسیب‌دیده با چادر هلال‌احمر اسکان موقت شده و برخی به منازل بستگان انتقال داده شدند، ادامه داد: این حادثه یک مصدوم پیرزن داشت که توسط مردم به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال داده شد.
نیکزاد خاطرنشان کرد: در این کمک‌رسانی 10 دستگاه چادر، 10 عدد والور، 10 عدد ست بهداشتی، 10 ست ظروف، 10 بسته کنسروجات تن ماهی، لوبیا و قورمه‌سبزی، 20 تخته موکت، 80 تخته پتو، 20 بسته پودر لباس‌شویی، 40 کیلو قند و شکر،  10 کیسه برنج و 20 عدد روغن توزیع شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار