زراعت پیشه گفت: وی ادامه داد: شهروندان شیرازی با نصب اپلیکیشن «برق من» روی تلفن های همراه هوشمند یا تبلت، می توانند از زمان و مدت خاموشی برق در محل زندگی خود مطلع شوند و با نصب این اپلیکیشن و فعال کردن نوتیفیکیشن آن، بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع خاموشی نوبتی در محل اشتراک خود، پیامک حاوی زمان خاموشی محل زندگی خود را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۷۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 08 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جلال زراعت پیشه» با تاکید بر لزروم مدیریت مصرف برق در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: با پرهیز از مصارف غیر ضروری برق، نیازی به اجرای طرح زمان بندی خاموشی نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: افزایش بی سابقه مصرف برق به دلیل گرمای شدید هوا است و مدیریت بار مصرف برق در نقاط تحت مدیریت توزیع برق شیراز متناسب با جدول زمان بندی خواهد بود.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات معاون اول محترم رئیس جمهور و وزیر نیرو مقرر شده واحدهای صنعتی با کاهش مصرف برق و اجرای طرح هایی مانند طرح تعطیلات تابستانی در 2 تا سه هفته آتی، زمینه استفاده بیشتر مشترکان خانگی از انرژی برق فراهم شود.

زراعت پیشه با اشاره به بر هم خوردن تراز تولید و مصرف بیان کرد: تداخل در این تراز موجب اعمال خاموشی های نوبتی در قالب طرح مدیریت بار انرژی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان شیرازی با نصب اپلیکیشن «برق من» روی تلفن های همراه هوشمند یا تبلت، می توانند از زمان و مدت خاموشی برق در محل زندگی خود مطلع شوند و با نصب این اپلیکیشن و فعال کردن نوتیفیکیشن آن، بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع خاموشی نوبتی در محل اشتراک خود، پیامک حاوی زمان خاموشی محل زندگی خود را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تصریح کرد: با مدیریت مصرف، زمینه جلوگیری از اعمال خاموشی های نوبتی و یا کاهش محسوس میزان خاموشی ها فراهم خواهد شد و مشترکان نیز با اقدامات ساده مانند خاموش کردن چراغ های اضافی، استفاده از کولرهای آبی با دور کند، پوشاندن کولرهای آبی از نور مستقیم و ... در مدیریت مصرف برق سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار