فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند زورگيران و سارقان مسلح جاده ای و اعتراف آنان به ۵ فقره سرقت مسلحانه جاده ای در استان های مرکزی و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 06 July 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در سال گذشته با وقوع چندین مورد زور گيري و سرقت مسلحانه از خودروهای شوتی توسط افرادی ناشناس در محل های خلوت در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس استان و با همکاری پلیس شازند دنبال شد.
وی یادآورشد: سرانجام با بهره گیری از اقداماتی تخصصی، اعضای این باند سرقت مسلحانه در یکی از استان های همجوار شناسایی شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیم هایی متشکل از ماموران انتظامی شهرستان شازند و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل زندگی سارقان اعزام و با مراقبت های نامحسوس شبانه روزی انجام شده، اعضای این باند سه نفره سرقت شناسایی شدند.
سردار مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در عملیاتی هماهنگ، هر سه نفر سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شدند.
وی یادآورشد: با استفاده از روش های تخصصی کارآگاهان پلیس و با تکمیل اسناد و مدارک لازم، اعضای این باند به پنج فقره سرقت مسلحانه جاده ای و دو فقره سرقت نافرجام مسلحانه در جاده های استان های مرکزی و لرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دستگیر شدگان در این عملیات، با تکمیل تحقیقات پلیس برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار