خطاب به نماینده مجلس
باید بدانیم و توجه داشت که اصولاً فریاد زدن زمانی است که فرد به بن بست رسیده باشد و تنها و آخرین راه را فریاد بداند و ناگفته نماند آنجاست که باید فریاد کشید.
کد خبر: ۹۷۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 06 July 2021
طی دو روز گذشته فضای رسانه های محلی در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده متاثر از اخبار نشست های کمیته برنامه ریزی این چهار شهرستان بود و برخی موارد مطرح شده از طرف نماینده مجلس در این نشست ها به تیتر اول این رسانه ها تبدیل شد .
یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با ارسال یادداشتی انتقادی به این خبرها واکنش نشان داد .
در این یادداشت آمده است : در خبرها آمده بود که سید محمد موحد گفته "در طول این یک سال گذشته لحظه ای برای دفاع از حق مردم کوتاه نیامدم و در تمامی وزارت خانه ها محرومیت های شهرستان های کهگیلویه بزرگ را فریاد زدم. "در نگاه اول و البته عوام پسند ، کار بزرگی از سوی نماینده محترم صورت گرفته و مردم بی درنگ باید سپاسگزار و قدردان و با خیال راحت منتظر سرازیر شدن سیل مانند بودجه ها به سمت کهگیلویه باشند.
اما با دقت نظر بر روی موضوع  و توجه به فرآیندهای جذب بودجه که الزاماً می بایست با شرح نیازمندی ها و اولویت های  از قبل کارشناسی شده، و با گفتمانی متناسب توأم با توان بالای لابی و تعامل با پشتوانه ی قدرت نفوذ در مجلس البته با پرهیز از هرگونه هیاهو و جنجال و در عین حال در فضایی آرام و دوستانه صورت بپذیرد. که با شنیدن الفاظ کنونی به سادگی در می یابیم که هرگز چنین نبوده و نیست.
بی شک، جذب بودجه تابع شرایط لازم و ملزوم است.
باید پذیرفت که شرایط و معیارهای جلب اعتبار و بودجه آنهم در شرایطی که وضعیت اعتباری و بودجه ای مملکت در شرایط نرمال نیست مستلزم  وجود آیتم های فوق بعنوان شرط لازم هستند و ملزوم آن همانی است که خود آقای موحد به درستی در جلسه زاگرس نشینان قبل از شروع مجلس بیان داشت. که متاسفانه از آن محرومیم.
ایشان در جلسه زاگرس نشینان گفت: اگر ما می خواهیم محلی از اعراب داشته باشیم باید جایگاهمان در کمیسیون ها و مجلس مشخص باشد چرا که ریشه و اساس کار در کمیسیون ها است.
پس خود بخوان حدیث مفصل ...
از سوی دیگر باید بدانیم و توجه داشت که اصولاً فریاد زدن زمانی است که فرد به بن بست رسیده باشد و تنها و آخرین راه را فریاد بداند و ناگفته نماند آنجاست که باید فریاد کشید.
داد و فریاد زمانی رخ می دهد که هیچ کدام از راههای متداول و البته معقول در رسیدن به هدف مؤثر واقع نیفتد و فرد تنها راه را در ایجاد هیاهو و جنجال ببیند تا شاید فرجی حاصل آید.
طبیعتا یا جواب های هوی است و یا سکوت و یا هم اندکی می بخشند تا طرف را ساکت نمایند.
اما باید دانست آنچه هرگز به جایی نرسد فریاد است.
نکته ای دیگر که در یکی دیگر از جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها از زبان موحد مطرح شد این بود که گفت :" هیچ وقت دنبال تغییر مدیران نبودم !!!!!!!!!
اما نماینده محترم باید بداند آنچه که فضای سیاسی حال کهگیلویه تحلیل می کند و باور دارد این است که نه تنها هیچ کس حتی طرفداران هزار آتیشه اش هم هرگز این ادعا را قبول و باور ندارند.
بی سبب نگفته اند؛ گاهی آدم حرفی می شنود که شاخ در می آورد
البته که هیچوقت پاسخگو نبوده است اما کاش جواب می داد که این همه مدیر منصوب شده در کهگیلویه از یک طیف و طایفه خاص چگونه صورت گرفته است؟! قرعه فال به نامشان افتاده یا عزمی جزم آنان را بر صندلی گمارده است؟
و بدانیم که مردم قضاوت گر خوبی هستند.
به هر جهت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید بداند که گفتار درمانی و ادعاهایی که باور ان ها سخت است نمی تواند چاره کار محروم ترین حوزه انتخابیه استان باشد و وی حتما باید در عملکرد خود جدی تر و کارگشاتر عمل کند و احیانا اگر بیش از آنچه که تا حال انجام داده است ، نمی تواند ، به صراحت به مردم بگوید که توانایی و نفوذ من در مرکز همین است و انتظار بیش از توانایی های من نداشته باشید .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار