جانشین استاندار فارس از مردم استان فارس خواست مسافرت‌های خود را به زمان دیگری موکول کنند و تاکید کرد: سایر هموطنان نیز برای حفظ سلامت خود و هم استانی‌ها به استان فارس سفر نکنند
کد خبر: ۹۷۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 02 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا قاسم‌پور با اشاره به شروع پیک پنج کرونا در استان فارس از تشدید نظارت‌ها و اعمال محدودیت‌های هوشمند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استان خبر داد و گفت: فعال شدن اکیپ‌های نظارتی در شیراز و سراسر استان و برخورد با ناقضان اصول بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیدیت بیماری کرونا همچنین از تعطیلی تفرجگاه‌ها اماکن تفریحی و پارک‌ها و بوستان‌ها و کنترل شدید و سخت گیرانه مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها و بازگرداندن خودرو‌های متخلف خبر داد و گفت: با هر گونه تخلفی در این زمینه‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه پیک پنجم کرونا بر اثر شیوع سویه هندی و آفریقایی این ویروس شکل گرفته ابتلا به این نوع از کرونا را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: سرعت سرایت ویروس هندی و آفریقایی کرونا به مراتب بیش از گونه‌های قبلی است، بنابراین مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان حساسیت بیشتری داشته باشند.

او از مردم استان فارس خواست مسافرت‌های خود را به زمان دیگری موکول کنند و تاکید کرد: سایر هموطنان نیز برای حفظ سلامت خود و هم استانی‌ها به استان فارس سفر نکنند

به گفته قاسم‌پور برپایی چادر در پارک‌ها و بوستان‌ها و همچنین استفاده از مدارس اماکن و همه مراکز دولتی برای اسکان مسافران در فصل تابستان ممنوع است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: با عاملان برپایی تجمعات نیز برخورد جدی خواهد شد، همچنین رعایت بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم، ضرورت محدود شدن دورهمی ها، خریدها، سفر‌ها و اجتماعات از دیگر مواردی بود که معاون استاندار فارس برآن تاکید کرد.

قاسم پور بیان کرد: همراه با رعایت کامل اصول بهداشتی، بازرسی میدانی فرمانداران و بخشداران از اماکن و مراکز در دستور کار قرار گرفته است.

او از آماده باش کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و احیای بیمارستان پشتیبان شیراز خبر داد و با بیان اینکه در شیراز ۱۴ حوزه، یازده منطقه شهرداری و سه بخش صدرا ارژن و مرکزی وجود دارد از تشدید نظارت‌های اکیپ‌های بازرسی در همه نقاط شهرستان شیراز خبر داد.

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: در صورت رعایت نشدن این قوانین ناچار به اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تری هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار