موج پنجم کرونا از راه رسید
بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی در کشورمان، شاهد گسترش مناطق قرمز از جنوب به مرکز و شمال کشور هستیم تا جایی که بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، شمار شهرهای قرمز از ۳۲ شهر به ۶۳ شهر رسیده و به رغم اضافه شدن ۳۱ شهر نارنجی به شهرهای قرمز، بر شمار شهرهای نارنجی نیز افزوده شده است.
کد خبر: ۹۷۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷ 01 July 2021

به گزارش تابناک قم، موج پنجم شیوع کرونا در کشورمان که از مدتی پیش درباره رسیدنش هشدار داده می شد، بالاخره از راه رسید؛ این را می شود از افزایش شمار شهرهای قرمز در نقشه کرونایی کشورمان به حدود دو برابر در روز اخیر دریافت.

بر اساس آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی در کشورمان، شاهد گسترش مناطق قرمز از جنوب به مرکز و شمال کشور هستیم تا جایی که بر اساس اطلاعیه امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، شمار شهرهای قرمز از ۳۲ شهر به ۶۳ شهر رسیده و به رغم اضافه شدن ۳۱ شهر نارنجی به شهرهای قرمز، بر شمار شهرهای نارنجی نیز افزوده شده است.

قم در یک قدمی وضعیت قرمز

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مطابق آخرین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور که توسط اپلیکیشن ماسک منتشر می‌شود، استان قم مجدد و تنها بعد از گذشت دو هفته از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی کرونایی تبدیل شد.

استان قم که در هفته‌های گذشته وضعیت ثابتی در بیماری کرونا داشت و میزان بستری‌ها به زیر ۱۵۰ نفر رسید و چند روز نیز بدون فوتی پشت سر گذاشت، طی چند روز اخیر با روند افزایشی بیماری مواجه بوده و میزان بستری‌ها نیز به بالای ۲۰۰ نفر رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار