سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: استان سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی و تقویت زیرساخت‌ها ظرفیت میزبانی از مسابقات کوهنوردی را دارد.
کد خبر: ۹۷۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۹ 30 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان ، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: سمنان با توجه به ظرفیت‌هایی که در رشته کوهنوردی دارد می‌تواند رویکرد توسعه‌ای داشته و قهرمان پروری و استعدادیابی در این استان مورد توجه باشد.

او ادامه داد: استعدادیابی در سنین پایه و دوران مدرسه نقش مهم در قهرمان‌پروری دارد و باید همکاری بین آموزش و پرورش با هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان بیش از پیش تقویت شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در حد بضاعت تلاش می‌کند با تامین اعتبار از هیات‌های ورزشی به ویژه کوهنوردی حمایت کند.

مرادی با اشاره به برخی موانع قانونی تصریح کرد: برخی موانع قانونی موجب می‌شود تا در حد انتظار توجه به هیات‌ها محقق نشود.

او بیان کرد: هیات کوهنوردی استان سمنان جزو معدود هیات‌هایی است که شمار ورزشکاران سازمان یافته‌اش سال گذشته نسبت به سال ۹۸ با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش یافت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا موجب کاهش شمار ورزشکاران سازمان‌یافته در استان سمنان شد که البته در سراسر کشور با شیوع کرونا شمار ورزشکاران سازمان‌یافته کاهش یافت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار