طبق جدیدترین آمار رسمی، ۲ نفر دیگر در فاصله ۲۴ ساعته ظهر یکشنبه تا ظهر دیروز دوشنبه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کردند و با این حساب، مجموع آمار فوتی کرونا استان از ابتدای شیوع ویروس تا هفتم تیرماه به یکهزار و ۱۲۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۷۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 29 June 2021

٢ سمنانی دیگر قربانی کرونا شدند

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان روز سه‌شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۷۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴۱ هزار و ۱۳۰ نفر رسید. 

در حال حاضر ۱۳۶ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۰ هزار و ۷۸۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

بنابر این گزارش، با ترخیص ۲۴ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۱ هزار و ۱۰۹ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، چهار شهرستان سمنان، شاهرود ، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان میامی، آرادان ، سرخه و مهدیشهر در شرایط زرد قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با فوت ۱۴۰ تَن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

از ششم تا ۷ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۳۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۸۰ هزار و ۹۲ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

به گزارش وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون ۸۴۸ هزار و ۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین سه هزار و ۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

ضمن اینکه تا کنون ۲۳ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار