رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک گفت: در اجرای طرح حمایتی از دانش‌آموزان نیازمند، ۵۴ تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در بخش کهریزک اهدا شده است.
کد خبر: ۹۷۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 29 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری فارس، یدالله صفری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک با اشاره به کمک‌های کمیته امداد به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: در اجرای طرح حمایتی از دانش‌آموزان نیازمند در مناطق شهری و روستایی بخش کهریزک از شهرستان ری ۵۴ دانش‌آموز بی‌بضاعت از تبلت و گوشی هوشمند برای پیوستن به شبکه آموزشی شاد برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش حدودی هر دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در حدود ۴۰ میلیون ریال است افزود: تبلت‌های اهدایی به دانش‌آموزان کهریزکی به همت خیران و کمیته امداد از ابتدای سال تحصیلی و به ارزش ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تهیه‌ شده که در میان دانش‌آموزان ایتام، محسنین، کم‌بضاعت و بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش کهریزک ادامه داد: تعداد کل دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد بخش کهریزک ۲۶۴ نفر است که از این تعداد ۱۳۰ دانش‌آموز دختر و ۱۳۴ دانش‌آموز پسر هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امکان استفاده آن‌ها از آموزش مجازی و شبکه شاد فراهم شده است.

صفری تصریح کرد: در یک سال گذشته کمیته امداد بخش کهریزک موفق شد با همکاری مراکز نیکوکاری اقدامات قابل‌توجهی در انجام وظایف امور فرهنگی ایفا کند که درنتیجه این فعالیت‌ها علاوه بر تهیه ۵۴ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان تحت پوشش، تاکنون ۲۵۰ میلیون ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت نیز اهدا شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی کمیته امداد، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به نیازمندان به این نهاد پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار