«عنایت الله رحیمی»، در جلسه افتتاح پروژه های ارتباطی استان فارس که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: ارتباطات و فناوری صنعتی خلاقانه است و ثروت آوری در این حوزه بیش از حوزه های دیگر است و لاجرم ایران هم باید در این مسیر حرکت کند و با توجه به حوزه فناوری ارتباطات که در دنیا روی داده و در کشور انجام می شود و در آینده نه چندان دور هر خانه می تواند محلی برای تولید لازم باشد.
کد خبر: ۹۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 28 June 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عنایت الله رحیمی»، امروز (دوشنبه 7 تیر) در جلسه افتتاح پروژه های ارتباطی استان فارس که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: ارتباطات و فناوری صنعتی خلاقانه است و ثروت آوری در این حوزه بیش از حوزه های دیگر است و لاجرم ایران هم باید در این مسیر حرکت کند و با توجه به حوزه فناوری ارتباطات که در دنیا روی داده و در کشور انجام می شود و در آینده نه چندان دور هر خانه می تواند محلی برای تولید لازم باشد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه اگر بتوانیم زیرساخت های لازم را به سراسر کشور ببریم و استعدادهای افراد مستعد می توانند برای کشور ثروت آفرینی کنند، اظهار کرد: تلاش های زیادی توسط وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت ها در فارس فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر آهنگ ایجاد زیرساخت های کنونی که به تناسب درآمدهای دولت شکل گرفته است در گذشته هم وجود داشت اکنون استان فارس جز استان های موفق بود و امیدوارم سال های آینده آهنگ ایجاد زیرساخت ها در فارس کاهش نیابد، افزود: در سال های گذشته پوشش اینترنت، مخابراتی و ارتباطی ما یک اتفاق خوب بود.

رحیمی با تاکید بر اینکه اقصی نقاط استان در پوشش زیاد قرار گرفته است و این جز در سایه تلاش ها نبوده است، تاکید کرد: 43 هزار نفر نیازمند پوشش جدید ارتباطی هستند که آنان هم به شبکه اطلاعات می پیوندند.

وی اظهار کرد: اگر به حوزه دانشگاهی در ارتباط با حوزه اینترنت شود، این تحول شتابان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار