محمد علی محمدی در بازدید از ستاد‌های مرکزی تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در همدان گفت: ستاد انتخابات شهرستان همدان هماهنگی و همکاری لازم را بطور مستمر با ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات در چارچوب قوانین و مقررات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا به انجام رسانده است.
کد خبر: ۹۷۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 15 June 2021
اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان از ستاد‌های مرکزی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در همدان بازدید کردند.


به گزارش تابناک همدان،  فرماندار شهرستان همدان در این دیدارها افزود: نقطه اشتراک همه ستاد‌های تبلیغاتی و عوامل اجرایی انتخابات تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: تسهیل در امر فعالیت‌های ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات و برگزاری برنامه‌های سخنرانی، تریبون آزاد با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی مد نظر قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و فرمایش رهبری در این خصوص برای ما نصب العین است تصریح کرد: فضای فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات یک فضای رقابتی است که امیدواریم شاهد وحدت نظر وانسجام در بین فعالان ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها باشیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان از آسیب شناسی دوره‌های اخیر انتخابات و بازنگری در جانمایی برخی از شعب اخذ رای خبر داد و افزود: ضمن فراهم نمودن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای تدابیر لازم با عنایت به دستورالعمل‌های بهداشتی پیش بینی شده است.

محمدی یادآورشد: قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده و بی طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا بدنبال فراهم نمودن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

در این بازدید فرماندار همدان با همراهی تنی چند از اعضای شورای تامین و اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان از ستاد‌های مرکزی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان بازدید کردند و مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها نقطه نظرات خود را با عوامل اجرایی انتخابات مطرح نمودند.

تا کنون سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری رسما نسبت به فعال نمودن ستاد تبلیغاتی در مرکز استان اقدام نموده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار