مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:
موسی نژاد گفت: همه مددجویان فاقد مسکن شهرستان ملکشاهی چنانچه زمین برای آن‌ها تهیه و در اختیار کمیته امداد قرار گیرد با همکاری دیگر دستگاه‌های ذیربط صاحب مسکن می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ملکشاهی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، عنوان کرد: هم اکنون حدود ۶۰ خانواده مددجو در ملکشاهی بدون مسکن هستند که مشکل اصلی سر راه خانه دار شدن این خانواده‌ها نبود زمین است که در این زمینه تقاضا داریم در سفر نماینده ولی فقیه به این شهرستان و مسئولان همراه ، مشکل زمین این خانواده‌ها پیگیری شود.

موسی نژاد اضافه کرد: مسکن و اشتغال مهم‌ترین دغدغه و اولویت کمیته امداد در شهرستان ملکشاهی است و در این زمینه هدف گذاری لازم صورت گرفته است.

او اظهار کرد: هم اکنون ۱۶ درصد جمعیت شهرستان ملکشاهی، مورد حمایت کمیته امداد هستند .

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با عنوان اینکه در شهرستان ملکشاهی توسعه نیافتگی و نبود امکانات ، مهم‌ترین دلیل فقر و محرومیت است بیان داشت: امیدواریم با همکاری و مشارکت دستگاه‌های گوناگون و افزایش خدمت رسانی در این شهرستان در آینده شاهد توسعه منطقه و کاهش آمار مددجویان باشیم.

موسی نژاد با بیان اینکه توسعه اشتغال و کارآفرینی مهم‌ترین نیاز در مناطق محروم استان ایلام است ، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شورای فرهنگ عمومی به دستور نماینده ولی فقیه در استان کارگروهی به نام ارتقاء فرهنگ توانمندسازی راه اندازی شده است انتظار این است که ما مسئولین، فرهنگ توانمندسازی را از خودمان شروع کنیم و تلاش کنیم روز به روز تعداد نیازمند‌ها کمتر شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در استان ایلام یکی از دغدغه‌های مهم نماینده ولی فقیه در استان ایجاد اشتغال برای نیازمندان است لازم است بین دستگاه‌ها نوعی هم افزایی صورت بگیرد و موضوع توانمندسازی خانواده‌ها در اولویت قرار گیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار