کد خبر: ۹۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 18 September 2015

به گزارش "تابناک یزد"، حسن حاجي‌پور، او چند روزي به سوژه اول ورزش ايران بدل شد. كشتي‌گير 59 كيلوگرم كشتي‌فرنگي ايران كه ناگهان اردوي تيم‌ملي در لس‌آنجلس را ترك كرد و همه را در بي‌خبري گذاشت.

حاجي‌پور امروز ديگر در تهران است، اما چه شد كه اين اتفاق افتاد؟خودش مي‌گويد براي ديدن اقوامش، چند روزي را با اجازه كادر فني در لس‌آنجلس مانده است اما حقيقت ماجرا چيزي ديگر بوده.

حاجي‌پور كه از برخورد مسوولان فدراسيون در زير پا گذاشتن اصول انتخابي دلگير بوده، در آمريكا با چند جوان ايراني آشنا مي‌شود.

او كه مطمئن بوده قرار نيست كشتي بگيرد، به توصيه اين دوستان جديد تصميم مي‌گيرد از بیست روز زماني كه تا تاريخ انقضاي پاسپورتش بوده استفاده كند و گشتي در لس‌آنجلس و كاليفرنيا بزند.

اين خواسته با مربيان تيم فرنگي در ميان گذاشته مي‌شود و بلافاصله با پاسخ منفي آنها، همه چيز تمام شده تلقي مي‌شود اما وقتي تيم به لس‌آنجلس مي‌رسد تا نوبت پرواز برگشت برسد، او خودش را به پرواز نمي‌رساند. تنها، پيامكي براي يكي از بچه‌هاي شمالي تيم مي‌فرستد و مي‌گويد نگرانش نباشند. اينكه همه چيز تحت كنترل است و او در پايان تاريخ ويزايش، بر مي‌گردد.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار