رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت:در ماه مبارک رمضان ۲۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت شهرستان فراهان توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 26 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،غلامرضا حافظ کمال افزود: بر اساس آخرین آمار ، در طرح اطعام مهدوی و همسفره ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان با عنایت خیرین بزرگوار ونیک اندیش جمع آوری و هزینه شده است و عملکرد امسال نسبت به سال گذشته که ۸۰۷ میلیون تومان بوده ۴۹درصد رشد دارد.
حافظ کمال، با اشاره به اینکه امسال کمیته امداد ماه مبارک رمضان را با پیوستن به «پویش ایران همدل» آغاز کرد، اظهار داشت: هر ساله کمیته امداد شهرستان فراهان در ماه مبارک رمضان با توجه به تکالیفی که بر عهده دارد، جشن‌هایی از قبیل جشن رمضان را برگزار می‌کرد، امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از فضاهای مجازی استفاده و طرح همسفره و آشپزخانه مهدوی را در قالب رزمایش ایران همدل گسترش وترویج دادیم.
وی ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماه شعبان و اشاره ایشان به رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه، کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح اطعام (آشپزخانه) مهدوی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در کل شهرستان فراهان راه‌اندازی و بر اساس آن از خیرین ونیک اندیش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری و هزینه شده است.
وی گفت:این مبلغ شامل ۶۲۸میلیون تومان توسط اداره اجرایی کمیته امداد جمع آوری و۵۷۳ میلیون تومان نیز توسط مراکز نیکوکاری شهرهای فرمهین، خنجین وتلخاب از خیرین نیک اندیش فراهانی دریافت و در قالب بسته های معیشتی و غذای گرم در آشپزخانه طرح اطعام مهدوی آماده و بین نیازمندان توزیع شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان یادآورشد: خوشبختانه کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال خوب بوده و مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این موضوع را می‌توان در سراسر کشور دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار