فرماندار همدان:
فرماندار همدان با اشاره به آغاز زمان فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: فعالیت ستاد‌های فرعی تبلیغاتی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان باید در چارچوب قانون باشد.
کد خبر: ۹۶۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 26 May 2021
محمد علی محمدی با بیان اینکه مهلت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ۷ لغایت ۲۶ خرداد پیش بینی شده است تصریح کرد: جانمایی و فعالیت هرگونه مکان تحت عنوان ستاد تبلیغاتی داوطلبان باید با هماهنگی فرمانداری انجام شود.

به گزارش تابناک همدان، وی اضافه کرد: در صورت عدم هماهنگی قبلی، فعالیت ستاد تبلیغاتی داوطلبان و کلیه مسئولیت‌های قانونی ناشی از هرگونه پیشامد احتمالی، متوجه کسانی است که ستاد‌های مزبور را بدون هماهنگی با فرمانداری جانمایی و راه اندازی کرده اند.

فرماندار همدان با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای کلیه افراد مرتبط با انتخابات، الزامی است.

وی افزود: هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است و اینگونه برنامه‌ها باید در فضای باز و مطابق با شیوه نامه باشد.

محمدی یاد آور شد: برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و موارد مشابه مطلقاً ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار