دادستان نهاوند خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: برای تعدادی از کاندیدا‌های انتخابات شورا در شهرستان به علت تبلیغات زودهنگام پرونده قضایی تشکیل شده که ضمن تذکر به سایر کاندیدا‌ها تأکید می‌شود تا قبل از زمان قانونی، تبلیغات ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 19 May 2021
عباس آزادبخت در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: هدف ما امنیت انتخابات و حضور حداکثری مردم است که خوشبختانه با تدابیر فرمانداری و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان کلیه تمهیدات لازم در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باحضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

به گزارش تابناک همدان، وی ضمن تأکید بر پیشگیری و مبارزه با تخلفات انتخاباتی مطرح کرد: اگر کاندیدا‌ها زودتر از موعد مقرر تبلیغات کرده و رقبا را تخریب کنند با آن‌ها برخورد می­ شود، رسانه­‌ها نیز باید در انتشار اخبار اخلاق رسانه­‌ای را مدنظر داشته باشند.

آزادبخت در ادامه تأکید کرد: فضای انتخاباتی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و با هر گونه جرائم و تخلفات انتخاباتی با قاطعیت برخورد خواهد شد چراکه تبلیغات انتخاباتی و پوشش رسانه‌ای کاندیدا‌ها تا قبل از انتخابات و موعد مقرر ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: استفاده از کارناوال­‌های تبلیغاتی و سیاسی، چسباندن پوستر، بر هم زدن چهره شهر و نازیبا کردن آن ممنوع است و رسانه‌ها نیز تلاش کنند که مسائل تنش ­زا را انتشار نکنند.

وی بیان کرد: برای تعدادی از کاندیدا‌های انتخابات شورا در شهرستان به علت تبلیغات زودهنگام پرونده قضایی تشکیل شده که ضمن تذکر به سایر کاندیدا‌ها تأکید می‌شود تا قبل از زمان قانونی، تبلیغات ممنوع است و از طریق هیئت نظارت این موضوع بررسی و برخورد می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار