فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۱۵ هزار نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان حضور دارند.
کد خبر: ۹۶۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 19 May 2021

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در نشست شورای ادای شهرستان ری افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور حفظ سلامت مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال در ۴۹۰ شعبه این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: انتخابات پیش روز آزمون بزرگی برای ایرانیان است، بنابراین باید تلاش کنیم با طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری با نقش آفرینی همه دست اندرکاران محقق شود.

این مسئول با اشاره افزایش ثبت نام کنندگان و حضور پررنگ بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و و روستا در شهرستان ری خاطرنشان کرد: نباید به حاشیه ها توجه کنیم، زیرا آزمون بزرگ انتخابات در کشور تحول ایجاد خواهد کرد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه با برگزاری انتخابات پرشور شاهد سربلندی کشور و نظام خواهیم بود، اضافه کرد: گفتار و رفتار ماباید باعث وحدت در جامعه شود، نباید با عملکردمان در این ایام امنیت پایداری که به سبب خون شهدا حاصل شده خدشه دار کنیم.

توکلی تاکید کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، اولویت اصلی ما است و همه اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان در مسیر رضایتمندی مردم و ایجاد امید در جامعه صورت گرفته است و با کمک رسانه ها، انتخابات با شکوهی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی اظهار امیدوری کرد، از بداخلاقی ها بویژه در ایام انتخابات پرهیز کنیم و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی به آگاهی بخشی جامعه کمک کنیم.

به گفته این مسئول، در شرایط همه‌گیری کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همه آیین های ملی، مذهبی و محلی در شهرستان ری برگزار شده است.

توکلی با اشاره به عملکرد مطلوب شهرستان ری در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: با ایجاد ۲۷ نقطه واکسیناسیون، تاکنون ۲۷ هزار دز واکسن در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

فرماندار شهرستان ری بر ضرورت فراهم‌سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان تاکید کرد: دولت باید هزینه مشکلاتی که از پایتخت به ری تحمیل شده را بپردازد.

شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان ری فراهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ری نیز در این نشست گفت: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان فراهم شده و تا این لحظه در اجرای برنامه های زمانبندی شده برگزاری انتخابات مشکلی نداریم.

احسان بهرامی نژاد افزود: ۲۸ خرداد چهار انتخابات پیش رو داریم و اولویت شهرستان برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و با رعایت اصل بی طرفی و با مشارکت حداکثری است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ری اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بایستی تبلیغات محیطی در شهرها و روستاها به سمت و سوی انتخابات و مشارکت حداکثری سوق داده شود.

وی با بیان اینکه شهرداری ها با اختصاص بخشی از تبلیغات تلویزیون های شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی به امر انتخابات، تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان با خدمت رسانی مطلوب و صادقانه تاثیر بسزایی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاههای خدمات رسان مانند شرکت برق و مخابرات برای جلوگیری از قطعی برق و آنتن دهی شعبه های اخذ رای برنامه ریزی و جمعیت هلال احمر و اداره ورزش و جوانان نیز با معرفی افراد زمینه استفاده از جوانان و ظرفیت ارزشمند آنان را در انتخابات فراهم کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت، پنج بخش و ۶ شهر در جنوب تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار