دبیر کمیته مینی فوتبال همدان:
دبیر اجرایی کمیته مینی فوتبال همدان گفت: شناسایی استعداد‌های این رشته ورزشی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته در سال جاری است و درصدد هستیم مسابقات مینی فوتبال در رده‌های سنی را برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۶۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 19 May 2021

مرتضی کوکبی افزود: همچنین به دنبال ایجاد زیرساخت لازم برای فعالیت این رشته ورزشی هستیم. قطعا از ظرفیت زمین‌های چمن مصنوعی شهرداری همدان استفاده خواهیم کرد و خوشبختانه مهندس صوفی شهردار همدان نیز به سبب ریاست هیات فوتبال و اینکه از جنس ورزش فوتبال است، حمایت لازم را خواهد داشت.

به گزارش تابناک همدان، وی بیان کرد: ما در شروع کار هستیم و قطعا با تلاش اعضای کمیته نسبت به رشد و تعالی این ورزش اقدام خواهیم کرد. در‌های کمیته مینی فوتبال بروی همگان باز است و هر فردی که می‌تواند کمک کند، از او استقبال می‌کنیم.

کوکبی خاطرنشان کرد: ترکیب اعضای کمیته را افراد باتجربه و کاردان تشکیل داده اند و هر یک سوابق ارزنده در برگزاری مسابقات، آموزش و سایر فعالیت‌های فوتبالی دارند.

دبیر اجرایی کمیته مینی فوتبال همدان بیان کرد: به زودی نسبت به نام نویسی از تیم‌ها برای برگزاری یکدوره مسابقه اقدام می‌کنیم تا استارت فعالیت این ورزش رسما در همدان کلید بخورد.

وی یادآور شد: بزودی ارکان کمیته نشست هماهنگی را برگزار می‌کنند تا ضمن تصویب برنامه ها، نسبت به اجرای تقویم اجرایی اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار