‍ فرماندار همدان:
محمد علی محمدی در جمع فراکسیون تشکل‌های مردم نهاد همدان گفت: تشکل‌های مردم نهاد نقش برجسته‌ای می‌توانند در انتخابات، میزان مشارکت، بررسی برنامه‌های نامزد‌ها و اطلاع رسانی مطلوب‌تر به مردم داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 19 May 2021

فرماندار شهرستان همدان افزود: در بررسی صلاحیت نامزد‌ها توسط نهاد‌های ذیربط صرفا صلاحیت‌های عمومی و فردی افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد و تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند صلاحیت‌های تخصصی و توانمندی یک داوطلب انتخابات را بررسی و آحاد افراد جامعه را در انتخاب اصلح راهنمایی کنند.

به گزارش تابناک همدان، وی با تاکید بر لزوم تقویت مطالبه گری در مردم اضافه کرد: داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر باید برای مشکلات و آینده شهر برنامه و اهداف مشخصی داشته باشند که تشکل‌ها باید با برگزاری نشست‌های تخصصی از نامزد‌ها این موارد را جویا شوند.

محمدی با بیان اینکه داوطلبان شورا‌های اسلامی باید حرفی برای گفتن و برنامه‌هایی برای اجرا داشته باشند تصریح کرد: توجه به مسایل فرهنگی، عمرانی و شهرسازی، طرح جامع شهر و دیگر اسناد بالادستی برای مدیریت شهری بسیار با اهمیت است و داوطلبان شورای شهر باید افق مشخصی برای رسیدن به اهداف ترسیم نمایند.

فرماندار همدان افزود: متاسفانه عده‌ای با اهداف سودجویانه از داوطلبان انتخابات سهم خواهی می‌کنند یا با حمایت‌های هدف دار داوطلبان انتخابات را وامدار خود می‌کنند که نامزد‌ها باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: تشکل‌های مردم نهاد بعنوان یک شتاب دهنده و پل ارتباطی نقش بارزی در معرفی داوطلبان به اقشار جامعه دارند و باید در این راستا از حالت انفعالی خارج شوند.

محمدی در پایان گفت: اکنون دغدغه اصلی همه دلسوزان انتخابات است و با تمام توان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار