مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان از کسب دو عنوان برتر در حوزه «روابط عمومی» و «اطلاع‌رسانی» توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 19 May 2021

دکتر کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی بیان کرد: همکاران ما در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور نقش مهمی در معرفی دستاورد‌های دو حوزه ورزش و جوانان دارند که منجر به امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در حوزه ورزش و جوانان، اعلام کرد: پس از کارشناسی‌های انجام‌شده، استان همدان در دو حوزه خبر، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی و روابط عمومی موفق به کسب "عنوان و رتبه برتر" شده است.

دکتر کاوه احمدی در ادامه این نکته را متذکر شد: ازجمله معیار‌های سنجش در این دوره ارزیابی عملکرد، تولید محتوای ملی، ارتباط با رسانه‌ها، فعالیت در فضای مجازی، ارتباطات درون و برون‌سازمانی، نظرسنجی، به‌روزرسانی اخبار و اطلاعات، سرعت، دقت، شفافیت در ارسال اخبار، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های رسانه‌ای، استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، بوده است.

وی در پایان یادآور شد: برای معرفی استان‌های برتر، اداره ارتباطات و رسانه‌ی اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، حدود ۴ ماه عملکرد روابط عمومی‌های ۳۱ استان را موردبررسی قراردادند تا نتایج فوق حاصل شود.

گفتنی است استان همدان برای ۱۳ امین سال متوالی در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان موفق به کسب عنوان برتر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار