استاندار همدان:
استاندار همدان در جلسه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان درباره کنگره ۸هزار شهید گفت: دفاع مقدس یکی از بهترین و غنی‌ترین موضوعاتی است که الگوی خوبی از حماسه‌آفرینی، رشادت و دیگر ارزش‌های انسانی برای نسل آینده در خود جای داده است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 09 May 2021
برگزاری کنگره ۸هزار شهید استان همدان در ۱۴۰۲سید سعید شاهرخی افزود: کلیه جلوه‌های عینی با ارزش را در حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ۸سال دفاع مقدس قابل مشاهده است.

به گزارش تابناک همدان، وی گفت:  وظیفه ماست که اتفاقات و ارزش‌های موجود در دفاع مقدس ر بخصوص شهدای گرانقدر، را پاس بداریم و به عنوان یک ظرفیت و الگو، به نسل‌های آینده منتقل شود. 



 برنامه‌ریزی جامع استانی درباره چگونگی برگزاری کنگره ۸هزار شهید استان انجام خواهد شد

 شاهرخی گفت:شورای سیاست‌گذاری کنگره اولین جلسه خود را در هفته‌های آتی تشکیل خواهد داد.
 
استاندار همدان اشاره کرد: ۲۰ کمیته تخصصی در ذیل کنگره ۸هزار شهید استان همدان، تشکیل خواهد شد تا طبق شرح وظایف اقدامات لازم را انجام دهند.
 
 یکی از اقدامات پرداختن به فلسفه انتخاب شهید شاخص در استان و شهرستان‌ها ست

شاهرخی گفت: سردار شهید حاج بابایی به عنوان شهید شاخص استان معرفی شدند که باید برنامه‌های ویژه‌ای برای معرفی شهید در دستور کار قرارگیرد.
 
وی تصریح کرد: در نظر داریم در این کنگره خانواده‌های شاخص و برگزیده را در قالب شهید سال و همچنین کنگره ۱۴۰۲ شناسایی و معرفی کنیم.

 نسل جدید  نیاز به تبلیغ و تشریع حماسه آفرینی‌های رزمندگان ۸سال دفاع مقدس دارند

شاهرخی تاکید کرد: به دنبال برگزاری کنگره‌ای هستیم که از لحاظ محتوا و شیوه انجام و اجرا، برای دیگر استان‌ها الگو باشد زیرا  نسل جدید  نیاز به تبلیغ و تشریع حماسه آفرینی‌های رزمندگان ۸سال دفاع مقدس دارند.

 اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار