مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اگر سالن‌های شهرهای این استان قابلیت تبدیل به سینما را داشته باشند، آن‌ها را برای تبدیل به سینما، تجهیز خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 16 September 2015
بهزاد مریدی اظهار داشت: سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سالن‌های مرکز اسناد ملی در شیراز و نیز دو شهرستان دیگر را برای تبدیل به سینما تجهیز کرد.

وی تأکید کرد: اگر نتوانیم در جوار ساخت‌وساز و افزونی جمعیت، پیوست‌های فرهنگی را انجام دهیم، به‌طورقطع زیان‌های بسیاری نصیب ما خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: مجموعه شهر جدید صدرا نیز در چند سال اخیر رشد سریعی داشته که ادامه خواهد داشت و فراوانی جمعیت نیاز به گسترش همزمان پیوست‌های فرهنگی دارد که امیدوارم شهرداری و شرکت توسعه شهر جدید صدرا زاویه‌ها و کمبودهای فرهنگی آن را به‌دقت رصد کنند.

وی بابیان اینکه پیوست فرهنگی باید در کنار هر مجموعه فرهنگی اتفاق بیفتد، گفت: ما از تبدیل سالن‌ها به سینما استقبال می‌کنیم و اگر سرمایه‌گذاری انجام گیرد و سالن‌های کفی در این مورد ساخته شود، تمام تجهیزات داخلی آن را به عهده خواهیم گرفت.

مریدی با اشاره به اعلام آمادگی چند شهرستان دیگر این استان در این زمینه، خاطرنشان کرد: هزینه آمادگی این سالن‌ها حداقل 100 میلیون تومان است که ما بسیار زود آماده خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار