رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم رسانه‌های داخلی در حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: رسانه‌های معاند و مخالف نظام، با تبلیغات منفی، انتخابات را بی اهمیت جلوه می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 30 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه حسین خوش‌اقبال در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اظهار داشت: صدا و سیما با تقویت روحیه، نشاط بخشی و امیدآفرینی موجبات افزایش مشارکت در انتخابات خردادماه را فراهم کند. هنر رسانه‌ها، نخبگان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی، شنیدن گلایه‌ها و انتقادات مردم و جذب آن‌ها به مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات است.

وی افزود: باید فضا را به سمت مشارکت حداکثری پیش ببریم، مشارکت حداکثری اولویت و تمرکز ستاد انتخابات است و می‌طلبد منتخب انتخابات رای بالایی داشته باشد ولو اینکه مخالف گرایش ما باشد. صدا و سیما صدای گویای نظام است و توقع از این رسانه تبلیغ مشارکت حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، همچنین با اشاره به اینکه بیان عملکرد‌ها در رسانه ملی در رضایتمندی مردم موثر بوده و نگرش عمومی را تغییر خواهد داد، افزود: جبهه استکبار و شبکه‌های معاند دست بدست هم داده اند که انتخابات پرشور نباشد در حالی که نتیجه یک انتخابات پرشور، رییس جمهور قوی برای پیشبرد برنامه‌های داخلی و موضع گیری‌های بین المللی خواهد بود.

خوش اقبال تاکید کرد: تمرکز جبهه استکبار و شبکه‌های معاند ایجاد یاس و ناامیدی از صندوق رای و انتخابات است و واکنش شبکه‌های معاند به توافق ایران و چین نشان می‌دهد که چه توان و انرژی برای ایجاد یاس و ناامیدی گذاشته‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار