کد خبر: ۹۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 15 September 2015
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: امسال ۵۵۰ واحد صنفی به صورت فوق العاده برای ایجاد غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

علی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت٬ درباره نمایشگاه پائیزه این شهر اظهار داشت؛ در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه از تولیدکنندگان استان دعوت شده است.

وی باتوجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس گفت: سعی شده است کالاهای مورد نیاز مردم در زمینه لوازم التحریر٬ لباس٬ کیف و کفش با قیمت مناسب ارائه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تخفیفات ارائه شده در این نمایشگاه را 10 تا 15 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت‌های این نمایشگاه با توجه تخفیفات ارائه شده پایین‌تر از بازارهای موجود است و هرگونه تخلفی مبنی بر گرانفروشی یا بالاتر از تخفیفات ارائه شده توسط واحد اصناف و تعزیرات حکومتی پیگیری٬ بررسی و برخورد می‌شود.

منتظری گفت: با توجه به ثبات نسبی قیمت در بازار، اصراری بر افزایش غرفه نسبت به سال گذشته نداشته و در این راستا ضرورتی برای افزایش غرفه ها ندیدیم.

رئیس سازمان صنعت  معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه امسال 550 واحد صنفی به صورت فوق العاده برای ایجاد غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند افزود: در مجموع 424 واحد صنفی در دو شهر لاهیجان و رشت در غرفه‌های نمایشگاه پائیزه حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار