سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم خبر داد و گفت: 35 المان ثابت و موقت شهری تا ایام نوروز بازسازی و نصب می‌شود
کد خبر: ۹۴۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 13 March 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمد موسوی منش در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اهمیت زیباسازی شهر در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که سازمان زیباسازی در راستای استقبال از بهار و افزایش نشاط و سرزندگی اجتماعی در دستور کار قرار داده، موضوع خانه‌تکانی عید است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم احیاء و بازسازی المان‌های سطح شهر را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از اقداماتی که ذیل خانه‌تکانی عید پیش‌بینی‌شده موضوع احیاء و بازسازی المان‌های سطح شهر بوده که در سال‌های گذشته ساخته و به بازسازی نیاز دارد.

موسوی منش نحو اجرای کار را تشریح کرد و گفت: المان‌هایی که در سطح شهر به‌صورت ثابت جانمایی شده در محل بازسازی و المان‌های موقت در محل کارگاه احیا و بازسازی می‌شود.

وی تعداد المان‌های در حال بازسازی را ۳۵ المان اعلام و بیان کرد: المان میدان شهید زین‌الدین، میدان شهرداری و سایر المان‌های ثابت و موقت به‌مرور بازسازی و تا ایام نوروز نصب می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب ۱۲ المان مناسبتی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: المان‌های مناسبتی باهدف استقبال از بهار در ورودی‌های شهر و میدان‌های اصلی و پرتردد جانمایی می‌شود.

موسوی منش یکی از هدف اجرای جشنواره‌های بهاری را آوردن رنگ‌های شاد و جذاب در محیط شهری دانست و تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم ایجاد نشاط و سرزندگی اجتماعی بوده که از زمان شیوع ویروس کرونا این مهم اهمیت بیشتری پیداکرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار