کد خبر: ۹۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 14 September 2015
مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: بسیج رسانه دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری را برای برادران و خواهران برگزار کرده که گام بسیار خوبی است.

حسین داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بسیج رسانه دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری را برای برادران و خواهران برگزار کرده که گام بسیار خوبی است و امیدواریم در آینده با تشکیل کارگروه‌هایی که توسط اساتید حوزه رسانه برگزار می‌شود، آشنایی بیشتری با کارکرد مطبوعات در بخش‌های مختلف و فضای مجازی داشته باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان تاکید کرد: افزایش آگاهی باعث می‌شود که در کار حرفه‌ای قدم بردارند و بتوانند در صحنه‌های مختلف در کنار خبرنگاران حرفه‌ای فعالیت کنند، عرصه رسانه ابتدا آشنایی با قوانین و مقررات و عناوین و موضوعاتی است که می‌تواند در حوضه رسانه تأثیرگذار باشد زیرا هرچقدر با متون روزنامه‌نگاری آشنایی پیدا کنند کار بهتری می‌توانند ارائه دهند و خطاهای آن‌ها به نسبت کم‌تر می‌شود.

وی افزود: امیدوارم دوستان در بسیج رسانه دوره‌های حرفه‌ای و تکمیلی را به‌صورت کارگاهی برگزار کنند زیرا استعداد و پتانسیل این کار در آن‌ها وجود دارد، روزنامه‌نگاران حرفه‌ای هم روزی آماتور بوده‌اند، آماتورها هستند که در آینده براساس تلاش و فعالیت‌شان به‌عنوان یک پیشکسوت می‌توانند مؤثر واقع شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان تصریح کرد: مطالب رسانه جذاب، شیرین و قابل فهم است یعنی خود آحاد جامعه با آن درگیر هستند،کمتر جوانی را می‌توان دید که با فضای مکتوب و مجازی آشنایی نداشته باشد زیرا این مباحث ملموس است و طبیعتاً مطالب سریع‌تر درک و قابل استفاده  می‌شود، این دوره‌ها می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود تا خبری ضابطه‌مند،گیرا، جذاب و با رعایت اصول خبرنگاری منتشر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار