کد خبر: ۹۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 14 September 2015
رشت - ایرنا - یک کارخانه تولید آب معدنی در روستای ییلاقی ارده شهرستان رضوانشهر با حضور مدیر عامل سازمان اتکا کشور و مسوولان محلی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
[یک کارخانه تولید آب معدنی در رضوانشهر بهره برداری شد]

به گزارش ایرنا، محمد مهدی کربلایی مدیرعامل سازمان اتکا کشور عصر یکشنبه در این مراسم گفت: هدف از احداث این کارخانه ایجاد اشتغال، تولید داخلی جهت کسب و کار و رونق اقتصادی در منطقه است.
وی بیان کرد: کارخانه تولید آب معدنی آسا ارده با اعتبار اولیه چهل میلیارد ریال با مشارکت 50 درصدی سازمان اتکا و سرمایه گذاری بخش خصوصی با برند اتکانوش برای محصول آب معدنی نیم لیتری و یک لیتری احداث شده که ظرفیت اسمی ماشین آلات در مرحله نخست تولید و بسته بندی 38 میلیون لیتر آب در سال است.
وی بیان کرد: با افتتاح مرحله اول کارخانه تولید این کارخانه آب معدنی 15 نفر صاحب شغل شدند و با افتتاح کامل این کارخانه برای 45 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
کربلایی گفت: بازار هدف علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای اتکا در سطح استان، استانهای همجوار هم می باشد.
در این مراسم مدیر عامل و رییس هیئت مدیریه این واحد تولیدی معرفی شدند.
فرماندار رضوانشهر نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت سهامی جنگل شفارود یک مجموعه بهره بردار می باشد ورود این شرکت در سایر زمینه های اشتغال زایی یک امر مبارک است.
حمید رضا امام پناهی افزود: باید سیاست های مدیریتی در این منطقه را بگونه ای تنظیم کرد تا با استفاده بهینه از منابع جنگلی به تولید و اشتغال پایدار نیز توجه نمود.
فرماندار رضوانشهر افزود: انتظار ما این است که در راستای صیانت از جنگل قدمهای مثبتی با رویکرد اقتصادی و تولیدی در سایر حوزه ها نیز برداریم.
گفتنی است؛ این کارخانه در 30 کیلومتری جاده پونل رضوانشهر به خلخال در روستای ییلاقی ارده قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار