دکتر سید ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش های مختلف خدماتی، رفاهی و ورزشی دانشگاه تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 13 September 2015
تابناک تبریز: در این بازدید که رییس دانشگاه تبریز به همراه معاون دانشجویی و جمعی از مدیران این حوزه حضور داشتند، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از خوابگاه های شهداء و فجر، سلف سرویس مرکزی دانشجویان و سالن چند منظوره ورزشی دانشجویان دختر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه های خدماتی، رفاهی ورزشی قرار گرفت.

دکتر سید ابوالحسن ریاضی، معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در هنگام بازدید، از تلاش های موثر و طرح های ابتکاری مسئولان دانشگاه تبریز به خاطر ارایه خدمات رفاهی مطلوب به دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز نیز در این بازدید با اشاره به بهره برداری از تجهیزات مدرن آشپزخانه و سامانه یکپارچه مدیریت امور دانشجویی گفت: برای راه اندازی این سرویس ها بیش از 650 میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر حسین امامعلی پور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر حدود 6 هزار دانشجو از خدمات خوابگاهی دانشگاه تبریز استفاده می کنند، گفت: این تعداد دانشجو در خوابگاه های فجر، ولی عصر، شهدا و شهرک امام و همچنین در 3 خوابگاه خود گردان تحت نظارت دانشگاه ساکن هستند، بدین ترتیب در این دانشگاه به تمامی دانشجویان واجد شرایط خوابگاه ارایه می شود.

وی افزود: طبخ و توزیع سه وعده غذا به طور متوسط در حدود 12 الی 13 هزار پرس به صورت روزانه، ارایه خدمات مشاوره و بهداشت، اعطای انواع وام های دانشجویی، خدمات ورزشی و ... از دیگر خدمات رفاهی دانشگاه تبریز برای دانشجویان است.

دکتر امامعلی پور با اشاره به اینکه مدیریت های مختلف معاونت دانشجویی نیز در سال های اخیر کارنامه موفقی داشته اند، تصریح کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی وزارت علوم، تحقیات و فناوری سه حوزه مدیریتی این معاونت (مدیریت تربیت بدنی، مرکز بهداشت و مرکز مشاوره دانشگاه تبریز) در سال گذشته به عنوان مراکز برتر کشوری شناخته شده اند.

در حال حاضر بیش از 20 هزار دانشجو در 21 دانشکده دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.


روابط عمومی دانشگاه تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار