با تاکید بر همکرای دستگاه های دولتی با پلیس
تابناک: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كميجان گفت: همکاري وهمدلي دستگاههاي دولتي با پليس اقتدار امنيت را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 12 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی ، حجت الاسلام"حسين پناهي" رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كميجان در ديدار با "سرهنگ فکوري" فرمانده ومسولان انتظامي شهرستان کميجان گفت : همكاري دستگاهاي دولتي با پليس، تبلوري از نقش آفريني وهمدلي در تأمين امنيت است .

وي با اشاره به اينکه امروز مسئوليت اصلي حفظ نظم به عهده نيروي انتظامي است، افزود: اقتدار اين نيرو، قدرت دفاعي و نيز حضور نيروهايي پاك، سالم و از خود گذشته است.

اين مقام مسول با اشاره به اينكه امنيت زمينه ساز رشد و تعالي كشور در زمينه هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي است،  گفت: امنيت يکي از ارکان اساسي بقاء و پايداري جامعه و پيشرفت و توسعه در تمامي عرصه هاست و نيروي انتظامي با ايجاد اين امر مهم حافظ ارزش هاي انقلاب اسلامي و مدافع اهداف والاي آن است.

امنيت زمينه ساز رشد و تعالي كشور است

حجت الاسلام"پناهي "با بيان اينکه همكاري دستگاهاي دولتي با پليس تبلوري از نقش آفريني و همدلي در تأمين امنيت اجتماعي است، خاطر نشان كرد، همدلي و هماهنگي بين دستگاهاي دولتي موجب افزايش امنيت در جامعه مي شود .

"سرهنگ فکوري"فرمانده انتظامي کميجان در اين ديدار، امنيت را يکي از وظايف اصلي پليس دانست و افزود: پليس در فرآيند تامين امنيت اجتماعي همه جانبه تلاش کرده و بايد ساير دستگاها و نهادها به نقش خود در برقراري امنيت مردم با نيروي انتظامي همکاري و تلاش کند.

وي تصريح کرد: در سالي که به تدبير مقام معظم رهبري به نام دولت، ملت، همدلي و همزباني نامگذاري شده همچون گذشته در راستاي همکاري با دولت براي خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم، امنيت و آرامش، تحقق عدالت، ترويج معنويت و اخلاق اسلامي در جامعه تلاش خواهيم کرد. 

در پايان اين ديدار فرماندهي انتظامي شهرستان از همکاري دستگاه هاي دولتي در برقراري امنيت پايدار درسطح شهرستان تقدير و تشکركردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار