کد خبر: ۹۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 12 September 2015
هتل هدهد به عنوان پشتیبان گردشگری و حامی محیط زیست در  بخش اسالم شهرستان تالش افتتاح شد.

مسئول نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در شهرستان تالش در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان اظهار داشت: هتل هدهد تالش با حضور جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در بخش اسالم شهرستان تالش افتتاح شد.

حسن کاظمی افزود:شرکت گردشگری پرواز هدهد از شرکتهای زیر مجموعه سازمان اتکا می باشد که با مدیریت جدید و پرسنل این سازمان  آغاز بکار نموده است.

وی ادامه داد: این هتل دارای دوازده اتاق و بیست و شش تخت می باشد که برای راه اندازی مجدد آن دومیلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

وی شرکت گردشگری پرواز هدهد را به عنوان اولین هتل شرکتی در سطح کشور معرفی کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با تبلیغات اینترنتی و محیطی صورت گرفته در خصوص معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان شاهد حضور بیش از پیش گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان باشیم.

به گزارش ایسنا،در این مراسم که کربلایی رییس سازمان اتکای کشور نیز حضور داشته است از قطار گردشگری هدهد با سوخت برقی و بدون نیاز به ریل نیز رونمایی شد.این قطار در آینده نزدیک با سه واگن و ظرفیت بیست و سه نفر در یکی از مناطق گردشگری شهرستان اقدام به تردد و جابجایی گردشگران خواهد نمود.                                          
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار