فرماندار مهدی‌شهر:
فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه جلوه‌گری سردار سلیمانی در سیاست داخلی و خارجی ایران بی‌نظیر بود، گفت: جای خالی وی همواره در همه ابعاد مختلف بیش‌ازپیش آشکار است.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 29 December 2020

جلوه‌گری سردار سلیمانی در سیاست بی‌نظیر بود/۹دی روز حمایت از نظام

به گزارش تابناک سمنان عبدالرضا میقانی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر با موضوع تکریم و معارفه امام‌جمعه درجزین به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه با توجه به در پیش بودن سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، هرچه از شهادت سردار می‌گذرد نبود ایشان در شرایط حساس کشور بیشتر حس می‌شود، ابراز داشت: جلوه گری ایشان در سیاست داخلی و خارجی بر ما احساس می‌شود که البته سربازان لایقی را نیز برای آینده کشور پرورش دادند.

وی بابیان اینکه ۹ دی‌ماه نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این بازه تاریخی مردم در حمایت از رهبر معظم انقلاب و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمدند و اثبات کردند همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و بسیج در اجرای محدودیت‌های تردد همچنین از زحمات کادر درمان و مرکز بهداشت و درمان شهرستان در اجرای اقدامات مقابله با ویروس کرونا، ابراز داشت: کرونا به اتمام نرسیده و شهرستان این قابلیت را دارد که در مدت کوتاهی از وضعیت زرد به قرمز تبدیل شود لذا از مردم عزیز می‌خواهیم همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ادامه دهند.

میقانی در ادامه تصریح کرد: از کاندیداهایی که قصد حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا رادارند خواهش می‌کنیم که در بحث دریافت گواهی سوءپیشینه اقدامات خود را هر چه زودتر انجام دهند که از ازدحام در مراکز پلیس +۱۰ در ایام ثبت‌نام کاندیدا جلوگیری شود.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتباراتی که موافقت‌نامه‌های آن اعلام‌شده است با دقت و سرعت بیشتری تلاش کنند، افزود: از مردم عزیز شهرستان نیز تقاضا داریم در مصرف گاز و برق دقت لازم را داشته باشند تا همه هم‌وطنان عزیز ایران اسلامی بتوانند از نعمت گاز و برق در ایام سرد سال بهره‌مند شوند.

همچنین در این مراسم از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام احمد پناه امام‌جمعه سابق شهمیرزاد تقدیر و حجت‌الاسلام رحیمی زاده به این سمت منصوب شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار