تابناک: مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از شناسایی و فعالیت یکهزار کانون خواهران در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی روز یکشنبه در همایش مسوولان واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان اظهار داشت: استان اصفهان با برخورداری از یکهزار و 700 کانون فرهنگی هنری فعال از برنامه پیش بینی شده جلوتر است.

وی با اشاره به رتبه نخست استان در کشور از نظر تعداد و فعالیت کانون ها افزود: با راه اندازی 1100 باب کتابخانه مساجد توانسته ایم گام های بلندی در راستای اعتلای ارزش های اسلامی برداریم.

وی اهدای 30 هزار جلد کتاب با رویکرد و موضوعات دینی و عمومی به کتابخانه های مساجد را از دیگر افتخارات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برشمرد.

معتمدی همچنین به وجود 15 خانه فرهنگ دیجیتال کانون های مساجد با رویکرد برنامه ریزی برای جوانان بر اساس نیازهای آنان اشاره و تاکید کرد: پیش بینی می شود در سال آینده افزایش 50 درصدی این مراکز را داشته باشیم.

وی اجرای طرح تلاوت نور در سه هزار و 100 مسجد، طرح فعالیت شبانه روزی مساجد در ایام نوروز برای رفاه مسافران و نیز پیوند مسجد، مدرسه و منزل را از دیگر اقدامات این دبیرخانه برشمرد.

معتمدی همچنین با اشاره به منویات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: گفتمان سازی این مقوله معطل مانده و تعیین نقشه راه با استفاده از ظرفیت این مراکز در دستور کار دبیرخانه کانون است.

135 کانون فرهنگی هنری مساجد واحد خواهران در کاشان فعال است.

این همایش با حضور 150 مسوول و عضو کانون فرهنگی هنری مساجد کاشان در تالار فرهنگ برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار