رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان از پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به زوج های مددجو و نیازمند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 24 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛فرهاد سلیمانی بیان کرد: در این مدت تعداد ۸۴ زوج مددجو با همکاری این نهاد به خانه بخت رفته و از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در تأمین کمک هزینه خرید جهیزیه مددجویان این نهاد علاوه بر اعتبارات این نهاد از کمک‌ها و مشارکت خیرین و نیکوکاران در این استان نیز استفاده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام شهرستان آبدانان تصریح کرد: هم اکنون متوسط پرداخت کمک هزینه جهیزیه در مناطق روستایی و محروم ۵ میلیون تومان و در مناطق شهری ۴ میلیون تومان است که البته با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی جوابگوی نیاز زوج‌های مددجو نیست.

سلیمانی با بیان اینکه خوشبختانه با مشارکت خوب خیرین، زوج‌های پشت نوبت دریافت جهیزیه در این شهرستان به حداقل رسیده است، گفت: هم اکنون تعداد ۱۰ زوج نیازمند در نوبت دریافت کمک نقدی و کالای جهیزیه هستند که از خیرین و نیکوکاران دعوت می‌کنیم در زمینه تأمین جهیزیه این زوج‌های نیازمند مشارکت کنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار