رئیس پلیس‌ راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، گفت: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید باران هستیم.
کد خبر: ۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 10 September 2015
به گزارش تابناک مازندران نقل از فارس جعفر محمدنژاد با اشاره به قرار داشتن در ماه پایانی تعطیلات تابستانی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 20 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 21 شهریورماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه 20 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 21 شهریورماه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، بیان کرد: تردد انواع کامیون از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه 19 و جمعه 20 شهریورماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
محمدنژاد تصریح کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 20 شهریورماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
وی درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار داشت: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید باران هستیم.
رئیس پلیس‌راه مازندران در مورد وضعیت ترافیکی تصریح کرد: وضعیت ترافیک در محورهای مازندران به‌دلیل حجم زیاد خودروها کند است و مشکل خاصی وجود ندارد.
محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار